Comptar amb la Sandra ha estat un luxe. Ha escoltat amb paciència les meves consultes i dubtes molts dubtes! Ha sabut orientar-me i donar-me consells superpràctics. A més, transmet molta calma i positivitat.

Elisa, la mare de l’Emma (7 mesos)
Carrito
Tu carrito está vacío